Interviu Giulia Anghelescu: „Cred că prin articolele pe care le scriu pe blog mulți au reușit să mă cunoască mai bine..”

Giulia Anghelescu este un nume care îmi aduce  aminte de anul 2000, atunci când Giulia activa în trupa Candy. Apoi mintea îmi fuge spre trupa DJ PROJECT, împreună cu care Giulia a avut o ascensiune fulminantă și trei hit-uri constant No.1: “Mi-e dor de noi”, “Regrete” și “Nu”. Cel mai recent material audio „O secundă”, plin de emoție, promite din nou să fie No.1DSC_6443

Recent am întâlnit-o pe Giulia într-o postură nouă, cea de blogger, iar  blogul personal http://www.mygiulia.ro este locul unde artista scrie cu sinceritate fanilor săi despre modă, stil de viață sau experiența de a fi mămică, un lucru rar întâlnit în rândul artiștilor din România.

Azi o avem pe Giulia într-un interviu despre blogging, imagine personală și stil de viață.

 

  • Spune-mi câteva cuvinte despre  mygiulia.ro, cum a început și cum a fost primit de fanii tăi?

Giulia Anghelescumygiulia.ro este proiectul meu de suflet și mă bucur că în sfârșit am reușit să îl lansez. De când eram mică mi-a plăcut să scriu. La început scriam compuneri la școală, apoi eseuri, am scris și cateva poezii și mai târziu am semnat multe dintre textele pieselor mele. Vara trecută mi-am dat seama că îmi lipsește tare mult să îmi aștern trăirile pe o foaie de hârtie și, recunosc, că primele articole pentru mygiulia.ro au fost scrise în agenda mea. Ma bucur enorm că blogul meu a fost atat de bine primit si sper ca acesta să fie doar începutul. Pregătesc o grămadă de surprize pentru această primavară.DSC_0211 f

  • Cum a fost primit de câtre fani?

Giulia Anghelescu: Cred că prin articolele pe care le scriu pe blog mulți au reușit să mă cunoască mai bine pe mine ca om și asta mi-am și dorit. Sunt extrem de sinceră și am de gând să scriu despre orice lucru din viața mea și nu numai.

  • Cât timp aloci blogului și care sunt textele pe care le scrii cu cea mai mare ușurință?

Giulia Anghelescu: De obicei scriu noaptea după ce adorm copiii. În general mă apucă dimineața. 🙂 Cel mai ușor îmi e să scriu despre mine și fac asta cu o asumare care cred că se simte în fiecare cuvant al meu.

  • Care este primul lucru la care te gândești atunci când spui stil personal și cât de important este acesta pentru tine?

Giulia Anghelescu: Pentru mine stilul personal este cel în care mă simt cel mai confortabil.

  • Cum ti-ai defini stilul?

Giulia Anghelescu: Stilul Giulia. Nici prea prea, nici foarte foarte doar EU. Stilul meu e acela al unei femei cu maximă încredere in ea.

  • Cât de importantă este încrederea de sine  atunci când alegem să facem schimbari de imagine?DSC_0014_pp

Giulia Anghelescu: Cea mai importantă. Eu am făcut foarte multe schimbări de imagine și le-am facut pentru că așa am simțit și mi le-am asumat 100%.

  • Care sunt persoanele care au contribuit la dezvoltarea imaginii tale personale?

Giulia Anghelescu: Fiecare om pe care il intalnesc ma ajuta la dezvoltarea mea ca om. Faptul că învăț câte ceva de la oamenii din jurul meu mă ajută să cresc. Cam același lucru e și cu imaginea mea.

  • Ce alte hobby-uri mai ai?

Giulia Anghelescu: Prea multe. :)) Îmi place să gătesc, să schiez, să mă dau pe circuit cu mașina de raliu, să mă plimb cu ai mei în parc, să conduc, să colecționez îngerași…:)


 

Credit photo: Arhiva personală Giulia Anghelescu

