Cum îți găsesți propriul stil vestimentar?

Unii dintre voi ar crede că ora 8, într-o sâmbătă dimineță e o oră nepotrivită pentru cugetări  așternute pe foi virtuale. Totuși eu vă spun înainte de toate, bună dimineața!

Anyway, dacă tot e o dimineață atipică, îți spun și faptul că e prima în care beau cafeau din ceașcuța albă și las deoparte ritualul meu care cuprinde o cafea XXL + lapte. Să mai economisim niște timp, zic.  

Astăzi nu-ți voi vorbi despre subiectele fierbinți ale momentului. Nu-ți voi scrie fraze lungi despre politică sau protestele din întreaga Românie și nu-ți voi recomanda cadouri „last minute” pentru seara de Valentine’s Day.

Astăzi vreau să deschid un capitol despre care nu am vorbit până acum în online.

Astăzi îți voi vorbi despre încrederea de sine, care e atât de importantă , indiferent că vorbim despre stil personal sau pur și simplu despre alegerile din viață. 

img_20170114_122606.jpgPoate suna hilar, dar toată ideea acestui articol mi-a venit aseară, în momentul în care am ajuns la supermarket. Eram într-un mood super SWAGGER, alegând pentru prima dată să port combinația dintre white sneakers și un trench military black, iar în căști bad girl Riri cu albumul ANTI (sunt dependent de beat-ul albumului).

Well, persoanal toată treaba aceasta cu hainele și stilul personal reprezintă ceva foarte important pentru mine. Nu iau moda în serios, însă am grijă mereu să am o imagine impecabilă. 

Tocmai din aceast motiv am ajuns să îmi pun anumite bariere atunci când vine vorba despre unele haine/accesorii și să nu pot să le port, ajung să îmi spun „frate, n-ai cum să porți așa ceva. Da, chiar dacă e vineri seara și mergi la supermarket”.

Niciodată nu am înțeles de ce aceste preconcepții despre anumite haine? Poate din frica de a nu părea ridicol? Poate din frica de a nu fi judecat?  

Aseară am ajuns să îmi ies din tipar, alegând să experimentez un teritoriu necunoscut de care îmi era al naibii de frică, dar care mi-a dat niște sentimente pe care nu le-am simțit niciodată.

Ajungând acasă m-am gândit că trebuie să vă spun și vouă să încercați lucruri noi ori să vă învingeți temerile asupra lucrurilor care, cândva, vi s-au părut neobișnuite.

AI CURAJ ȘI ÎNCREDERE SĂ ÎNCERCI LUCRURI NOI.

Încrederea de sine și curajul reprezintă „rotițele” cele mai importante în mecanismul nostru de supraviețuire. Da, cele mai mari reușite sunt legate de curajul sau încrederea pe care o avem sau nu în propria persoană. Nu degeaba se spune că mai bine regreți că ai făcut ceva decât să îți pară rău mai apoi că nu ai încercat. 

Tocmai de aceea te îndemn să faci ceea ce simți! Dacă simți că azi este ziua potrivită pentru ați deschide un blog de streetstyle, do it. Dacă simți că azi vrei să porți acei blugi ripped, poartă-i. Îți vor da un vibe extraordinar. 

„ESTI PREA SLAB, DE CE NU TE APUCI DE SALĂ?”

Îndrăznesc să spun asta deoarece în adolescență m-am lovit foarte des de această expresie, sau  „esti prea slab, de ce nu te apuci de sală să te faci mai mare?” sau „de ce nu mănânci și tu ceva, nu vezi că te suflă vântul?” ori „nu vezi ce bine arată X, tu de ce nu faci ceva?”. Evident că toate acestea, chiar dacă nu-ți dai seama, la un moment dat vor ajunge să te facă să îți pierzi încrederea în tine ajungând să crezi că dacă nu te încadrezi în standardele văzute din prisma lui X sau Y sau dacă nu ai 60 cm circumferința taliei you’re not ok.

Abia după ce am schimbat macazul radical și m-am mutat singur, implicit am început să trăiesc with my own rules am reușit să pot spune „fuck it”, nu am nevoie de un corp sculptat precum Adonis pentru a fi fericit și în primul rând nu datorez nimanui să fiu precum își dorește. Mai important decât aceasta este sănătatea mea și ceea ce mă face pe mine fericit. 

Nu lăsa pe nimeni să-ți spună cum ar fi bine să arăți, deoarece etalonul de frumusețe al persoanei respective poate fi radical diferit față de ce numești tu frumos sau perfect. 

NU ACCEPTA ORICE INFLUENȚĂ CARE VINE DIN EXTERIOR ATUNCI CÂND TE ÎMBRACI.

Nu te lăsa pradă consumerismului ori trendurilor care îți impun niște reguli clare. În fond, să fii bine îmbrăcat nu trebuie să insemne schimbarea 100% a garderobei în fiecare sezon, ci  adaptarea pieselor basic (white shirt / blue jeans) condiției tale fizice cât și stării tale de spirit. Dacă ai rămas în pană de idei ori finanțe calcă pragul magazinelor de tip outlet ori second hand. O spun din proprie experiență că acestea din urmă sunt magazinele cu cele mai veritabile comori.  

În concluzie, ceva îmi spune că aici va începe un nou capitol al meu, pe care aș fi foarte fericit dacă l-am parcurge împreună. Crede în tine și fii autentic cu orice preț and „find your personal style in your own story”.

 

