Interviu Florena

 

FlorenaAstăzi nu vom vorbi despre modă sau stil de viață. Astăzi vom vorbi despre talent, tinerețe și frumusețe. Într-un cuvânt, vom vorbi despre Florena. Căutând mai multe informații despre ea pe internet am descoperit că în spatele apariției ei fresh din cadrul concursului Eurovision se află nenumărate locuri întâi în cadrul diferitelor competiții muzicale naționale, dar înainte de toate, o voce extraordinară, pe care, dacă o vei asculta, cu siguranță îți va face sufletul să vibreze.

Așadar, vă las în compania Florenei.

  • Ce o definește pe Florena?

Florena: Sunt o persoana sufletistă, iubesc animalele, sunt muncitoare și ambițioasa.

  • Ce înseamnă pentru tine ”Behind the Shadows”?

Florena: “Behind the Shadows” este primul meu single cu care am ajuns la inimile publicului larg prin voturile primite la concursul Eurovision.image1

  • Am fost unul dintre cei care ți-au urmărit live prestația în cadrul finalei Eurovision și pot să spun că am simțit acel ”vibe” specific acestor show-uri. Dar spune-mi, tu ce ai simțit de pe scenă?

Florena: Scena e locul in care ma simt liberă și la Eurovision a fost o energie deosebită, plină de emoție, emanată de public și de melodia in sine.

  • Crezi că talentul este un ”dar”, sau este ceva pe care fiecare dintre noi îl deține, undeva în adâncuri?image2

Florena: Fiecare om este îndrumat spre ceva, fiecare persoană este bună la ceva. Eu consider că ,,talentul” se dezvoltă prin muncă, nu neaparat te naști cu el.

  • De ce are nevoie un tânăr artist pentru a se face auzit?

Florena: Are nevoie de un stil de muzica nou, unic, o imagine bună, o voce unică care să se recunoască ușor, o echipă de profesioniști în spate și multă ambiție.

  • Cum arată o zi normală din viața ta?

Florena: Mă trezesc de dimineață, merg la școală, apoi am ore particulare. Merg acasă, încerc să dorm o oră dacă mă încadrez în timp și apoi merg la sală, unde mă relaxez prin mișcare. Apoi teme și învățat. E un program încărcat, însă îmi place să fiu tot timpul activă.

  • Ți-a schimbat în vreun fel viața experiența Eurovision?Florena_Behind The Shadows_picture

Florena: Da, a fost o experiență nouă pentru care am muncit mult. Cu siguranță am un public mai mare în urma Eurovisionului și chiar cred ca a fost un pas bun pentru începutul carierei mele.

  • Să presupunem că nu ai cânta, ce altceva ai face?

Florena: Foarte greu, eu fac muzică de mică, am inceput orele de canto la cinci ani, deci mi-e imposibil să-mi imaginez viața fără muzică. Oricum, îmi doresc tare mult o școală de muzică, prin care sa învăț copiii și să îi ajut să își descopere talente nebănuite.

  • Dacă ar fi să alegi un citat care să te definească pe tine, care ar fi acela?

Florena: Nu e tocmai un citat, dar de multe ori mi-am ghidat pașii după expresia “nimic nu e imposibil”.

  • Ce proiecte pregătești în viitorul apropiat?

Florena: De curând am devenit artist Roton și voi pregăti o piesa nouă. Pe pagina mea de Facebook veți afla toate detaliile! Vă pup.

Florena – Behind The Shadows (Official Music Video)


Mulțumesc Florena pentru răspunsuri

Photo source: Arhivă personală Florena

