Professional Groming by Nomasvello Romania


În ultima vreme mi-am propus să vă scriu mai multe despre îngrijirea masculină. Și am reușit într-o oarecare măsură să scriu despre acesta. Astăzi vreau să dezvolt acest subiect și odată cu aceasta să vă fac cunoștință cu Nomasvello România. Negru pe alb, google îți va spune că Nomasvello este un salon de înfrumusețare, specializat în epilare definitivă cu IPL.  Eu, din experiență personală îți voi spune că nu e doar un simplu salon de înfrumusețare, ci mai degrabă este locul pe care eu îl voi alege de acum înainte pentru toate serviciile profesionale de îngrijire.

De ceva vreme am descoperit că am un ten foarte sensibil și de cele mai multe ori, atunci când aleg să cumpăr un produs destinat feței trebuie să citesc și cel mai mic detaliu de pe etichetă, asta pentru a nu sfârși cu reacții alergice pe care nimeni dintre noi nu și le dorește.

Atunci când echipa Nomasvello m-a contactat pentru a le testa serviciile de îngrijire facială și epilare definitivă cu IPL am spus că trebuie să încerc. Și așa a și fost.

Prima vizită la Nomasvello a fost la începutul acestei luni, atunci când  am fost răsfățat (în adevăratul sens al cuvântului) cu o Curățare facială Pro Skin. Practic, acest tratament este menit să curețe foarte profund tenul, îndepărtând impuritățile fără a ataca țesutul ca mai apoi să reactiveaze circulaţia din zona curățată prin stimularea formării de colagen şi regenerării celulare. Așadar, adio vizite la cosmetică pentru eliminarea punctelor negre. Totul s-a întâmplat foarte rapid și cu un profesionalism nemaintâlnit la alte saloane.

O a doua vizită a fost ieri (22.02.2016), zi în care am testat epilarea definitivă cu IPL. Trebuie să menționez un aspect foarte important în acest sens, acela că Nomasvello prin cele 1200 de centre din întreaga lume a ajuns numărul 1 mondial în epilarea definitivă cu IPL. Tare, nu?

Dar, ce este epilarea definitivă cu IPL? 

Epilarea definitivă cu IPL (Lumină Intens Pulsată) este o procedură care ajută la eliminarea părului nedorit de pe orice suprafată a corpului. Practic, această procedură îndepărtează părului cu ajutorul luminii, deteriorând în mod selectiv foliculii de păr, fără a dăuna țesuturilor. În acest fel, melanina absorbe lumina şi o conduce către foliculul de păr, unde ea este transformată în căldură, ca mai apoi să distrugă celulele germinale, care sunt responsabile de hrănirea firului de păr. Eliminând aceste celule, părul moare şi cade la un interval de 15 zile de la tratament. Din experiență proprie spun că de la prima ședință 30% din firele de păr dispar.

La sfârșitul tratamentului părul va fi eliminat în proporție de 90%. Părul rămas va fi foarte rar, subțire, decolorat și fin.

Fă-le o vizită chiar tu celor de la Nomasvello și convinge-te că pielea ta merită cea mai bună îngrijire. Găsești aici  harta cu datele complete ale centrelor Nomasvello din România.

12717708_1508643466109904_819326074576558391_ndsc_0087-01.jpegdsc_0086-01.jpegdsc_0210-01.jpegdsc_0214-01.jpegdsc_0211-01.jpeg

