Interviu Andrei Andrei

11068019_10202645321452698_2731279320309060898_n404162_10151250089360485_2239122_n

RO:

Andrei Andrei este un nume de care e imposibil să nu fi auzit. Andrei este unul dintre cele mai cotate modele made in Romania care reușește să cucerească piața internațională din domeniul prin devotament și carismă. Am reușit să-i răpesc câteva minute pentru a-mi răspunde câtorva întrebări despre cariera lui:

  • Ești unul dintre cele mai cotate modele masculine din România și ai început “să cucerești” și Statele Unite. Îți mai amintești cum a fost primul casting? Ce sentimente te încercau?

Andrei Andrei: Da! A fost ciudat pentru că voiam să mă aleagă pe mine și nu știam cum să mă comport, eram timid și neîncrezător în calitățile mele. Bineînțeles că nu m-au ales și am început să observ ce făceau celelalte modele care lucrau bine, să le analizez comportamentul.

  • Care sunt calitățile necesare unui model masculin pentru a reuși să facă performanțe în domeniu?

Andrei Andrei: În primul rând să se încadreze în cerințele pieței, adică să aibă măsurile necesare și look-ul potrivit. Apoi intervine abilitatea ta de a te vinde. Practic tu vinzi o imagine cu care în teorie ar trebui să se identifice cumpărătorii produsului a cărui imagine ești. Întotdeauna încrederea în sine e un atu și abilitatea de a te reinventa.

  • Care au fost colaborările care ți-au marcat cariera?

Andrei Andrei: Cea mai mare răsturnare în bine din cariera mea a fost atunci când am decis să-mi iau o agenție mama din străinătate. În momentul actual agenția care mă reprezintă în toată lumea este în Israel (www.mc2mm.com), iar ei mi-au deschis porțile spre modellingul internațional.

  • Ce a însemnat pentru tine apariția alături de John Legend în videoclipul piesei Who Do We Think We Are?

Andrei Andrei: Sunt un foarte mare fan al lui și nu-mi venea să cred că o să-l văd în realitate, să nu mai vorbim să și apar alături de el într-un videoclip. A fost un foarte mare privilegiu cu toate că am îndurate aproape 18 ore de filmare în frig. Dar a meritat!

  • E nevoie de compromisuri în domeniul modellingului?

Andrei Andrei: Cel mai mare compromis pe care trebuie să-l faci e incertitudinea unui venit financiar stabil. Poate fi frustrant câteodată, dar câteodată un job îți poate garanta un venit frumușel pe tot parcursul anului. Apoi intervine faptul că modelele sunt mai tot timpul pe drumuri și nu reușesc de obicei să mențină o relație de dragoste clasică. Dar, de obicei dacă ești bun nu e nevoie să faci nici alt fel de compromis.

  • Cu cine ți-ai dori pe viitor să colaborezi?

Andrei Andrei: Probabil cu cei de la Dolce&Gabbana.

  • Ce faci pentru a te menține în formă?

Andrei Andrei: Ajustez. De fiecare dată când simt că îmi pierd forma reduc din caloriile mâncate zilnic. E atât de simplu. Bineînțeles că țin cont de raportul dintre proteine, carbohidrați, grăsimi și încerc să merg regulat la sală pentru a-mi menține tonusul. În concluzie, nu e necesar să fi foarte strict cu tine pentru că pe termen lung o dieta strictă nu e sustenabilă.

  • Ai nevoie de mai mult decât atitudine pentru o fotografie reușită?

Andrei Andrei: Atitudinea e una, precum și modul în care reușești să transmiți după instrucțiunile echipei din spatele aparatului. Odată cu experiența aceste lucruri vin natural.

  • Am citit pe websitul tău că ai o secțiune Want to be a model ? Cum îi ajuți pe cei care doresc asta?

Andrei Andrei: Întotdeauna sunt în căutare de fete noi, eu colaborez cu multe agenții și chiar de curând am decis să-l ajut pe prietenul meu Cosmin Petre, care și-a deschis o agenție nouă (www.ruedesmodeles.com), făcând scouting și fiind booking manager în cadrul agenției. Ne cunoaștem de mult timp, a fost și el model și am călătorit împreună. Știm cu ce se mănâncă businessul și știm cum e să ai o agenție care nu are grijă de tine. De aceea, ne propunem să fim cei mai buni de pe piață și să ajutăm tinerii care aspiră la o carieră de succes.

  • Cum este Andrei Andrei omul, după ce blitz-urile și reflectoarele s-au oprit?

Andrei Andrei: În general, mă consider o persoană liniștită, mai tot timpul stau în fața computerului lucrând la website-urile clienților pe care îi am, eu fiind și web designer (www.behance.net/andreiandrei). Îmi place să-mi aleg prietenii cu grijă și să stau lângă persoane de la care am ce învăța. Sunt o persoană simplă, deschisă și cât mai naturală.

  • Ce părere ai despre cei care activează în domeniul lifestyle & fashion blogging?

Andrei Andrei: Thumbs up! Bloggeri în ziua de astăzi sunt o metodă foarte eficientă de promovare, mai ales în domeniul meu și nu pot decât să-i felicit.

EN:

Who is Andrei Andrei you wonder? It’s impossible to not have heard his name. He is one of the most sought after Romanian models who managed to break the heart of the international model agencies through devilment and charisma. He was more than happy to sacrifice his free time to answer some of my questions:

  • You are one of the most sought after male models from Romania. You even managed to win the hearts of USA model agencies. Do you remember your first casting? What were you going through at that time?

Andrei Andrei: It was weird because I wanted them to chose me and I had no idea how to impress them. I was timid and I didn’t believe in myself. Of course they didn’t pick me. But I had the chance to analize what other models were doing. So I began studying their behaviour.

  • What are the necessary qualities of a male model?

Andrei Andrei: First of all, he needs to adapt to the people’s view of how they want you to look. Then comes your ability to sell yourself to these people. Basically you are selling an image which identifies with what the buyers are looking for. The most important thing is to believe in yourself and have the ability to reinvent yourself.

  • Which collaborations have made an impact on your modelling career?

Andrei Andrei: The biggest change in my career would be when I signed with an abroad modelling agency  in Israel(www.mc2mm.com). I am still working for them and they opened a whole new door  of possibilities for me.

  • How did it feel to work with John Legend in the video “Who do we think we are”?

Andrei Andrei: I am a huge John Legend fan and I couldn’t believe that I got the opportunity to see him in person, not to mention working with him. It was a privilege for me, even if it meant enduring 18 hours of cold. It was worth it!

  • Do you need to make a lot of compromises when modelling?

Andrei Andrei: I would have to say that the biggest compromise would be the uncertainty of a financial income. It can be frustrating sometimes, but sometimes, a job can guarantee you a nice income for the whole year. Then there is the whole “distant relationship” since models travel almost all the time. But then again, if you good at what you are doing, you won’t need to make any compromises.

  • Who would you like to collaborate in the future?

Andrei Andrei: Probably Dolce and Gabbana.

  • What is your secret for having the body you have now?

Andrei Andrei: I try to adapt my diet. If I feel I am going down hill, I reduce my calories. It is that simple! Obviously I take into account the number of proteins, carbohydrants and I try to go to the gym frequently. There is on need to be harsh with your body. In the end of the day, a long term diet is impossible to maintain.

  • Do you need more than presence in a good photography?

Andrei Andrei: You need presence, but you also need to know how to follow the instruction of the man behind the camera. Once you get enough experience you will eventually get it.

  • I read on your website that you have a section called “ Want to be a model”? How do you help people achieve their dreams?

Andrei Andrei: I am always on the look out for new girls. I collaborate with a lot of agencies and recently I began a collaboration with an old friend of mine, Cosmin Petre. He recently opened a new agency and is scouting for new people (www.ruedesmodeles.com). We’ve known each other for a long time. He was also a model and we used to do a lot of travelling together. We know the outs and insides of the modelling business. That is why we decided to help the younger generation fulfil their dreams of modelling.

  • How is Andrei Andrei, the human behind the camera and lights?

Andrei Andrei: I consider myself a calm person. I spend most of my time designing webpages for my clients. I am also a web-designer(www.behance.net/andreiandrei). I chose my friends carefully and I like to spend my time with people who can teach me a lot of things. I am really a simple person. There is nothing much to it. I like to be real.

  • What is you opinion about those who work on the field of lifestyle and fashion blogging?
Andrei Andrei: Thumbs up! Nowadays the bloggers are a very efficient advertising method especially in my domain of activity and I just can congratulate them.

Thank you for your time and for the interview.
Credit photo: Andrei Andrei’s personal archive.

English Translate: Costin Denisa and Katalin-Timea Pop

